15 juni 2010

Tisdag

Nu är andra dagen på Kojbyggarlägret avklarad. Har även hunnit med ett möte på arbetsförmedlingen och middag med svärföräldrarna. Blev en kebabtallrik. (:
Imorgon blir det lägret igen. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran imorgon så jag kan fota lite där ute. Dock återstår att se om jag blir så pass nöjd med någon av bilderna att jag lägger ut dom här. (:
Damdidamdidam..
Just nu sitter jag bara och väntar på att Andreas ska komma hem igen. Han har varit i Sthlm över dan hos läkarn. Tycker han kan komma hem nyss! Inge roligt att vara ensam hemma ju.
Får se om det är bra väder på torsdag, då ska jag mest troligt låna Kabbath och promenera ut till Tuolla.
Insåg just att det är väldigt bra att det finns en "raderar dina misstag"-knapp på tangentbordet. Annars hade ni nog inte alls förstått vad jag skriver med alla stavfel som blir när man skriver snabbt. :D
Annars har det väl inte hänt så mkt mer tror jag. Vet inte hur jag har fördrivit tiden precis men den har försvunnit iaf så något måste jag ju ha gjort. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: