14 juni 2010

Fundulerar

Nu är första dagen på Kojbyggarlägret klar och allt har flutit på bra. (:
Har hunnit vara på arbetsförmedling och verifiera mina meriter inför mötet imorgon också. Så imorgon blir det att sticka lite tidigare från lägret så jag hinner på mötet men det gör nog inget.

Satt och fundulerade lite över min blogg. Funderade på varför det inte är någon som har kommenterat på väldigt länge. Men så började jag tänka lite, själv läser jag en massa bloggar som jag väldigt sällan kommenterar på plus att jag inte är så jätte bra på att uppdatera just nu. (: Kan ju vara så att andra gör på samma sätt.. eller? :D

Helgen bestod iaf av lugn och ro ute i stugan. Inte lite skönt det var. (:
Vad veckan består av återstår att se!

Nu ska jag iaf rensa och städa på mitt skrivbord. Alla skolgrejer har typ bara blivit dumpade här när man väl var klar så det är väl på tiden att man tar i tur med det. (:

1 kommentar:

  1. Men de är kul att få läsa när någon kommenterat ;) Så man borde kanske göra de oftare.

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: