15 juni 2010

Lite tidsfördriv


Vi började nästan tro att de hade sprängt lite fel under natten så att hela gruvan hade rasat ihop (:







Jag och Rebecca var inte speciellt pigga när vi åkte med morgontåget till Sunderbyn. Så Rebecca roade sig lite med en sked och jag passade på att fota (:






"Det blåser i mitt ansikte när jag gör så här" :D








I huset bakom bodde vi över helgen. Klostret heter det, riktigt mysigt på Sunderby folkhögskola, kändes typ som ett hotell.









Vi hann in på en shoppinggalleria på söndagen innan vi skulle hem. Jag införskaffade mig en ny ring från Ur & Penn (:









Middagen åts på Max (:








Rebecca blev dock inte så glad när hon upptäckte att det var ketchup på hamburgaren.









Men missnöjet gick över ganska snabbt.









Bland det godaste jag har druckit på länge är nog Max lyx milkshake. Jag provade en jordgubb och Rebecca en choklad.


Det var riktigt gott att blanda dom två också :D

2 kommentarer:

  1. nej jag kommer inte upp i sommar har inte tid eller råd.. så blir kvar här..

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :D Nä, det är ju inte ofta man vinner nåt så blev lite förvånad :)

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: