2 november 2009

Sjuk? Inte då..

Hostar? Nejdå, jag bara harklar mig (så att lungorna håller på att komma upp)
Nyser? Inte då, det bara kliar i näsan lite (känns som att jag snutit ut hjärnan snart)
Feber? Absolut inte, det är bara varmt i lägenheten och ute (trots att det typ blåser storm ute)

Nejdå, jag är inte sjuk. Jag har inte tid att vara sjuk, därför är jag inte det. Är bara hemma och vilar upp mig lite idag så jag orkar med resten av veckan.
På fredag bär det av till Sthlm dessutom, därför har jag verkligen inte tid att vara sjuk.

Så enkelt är det, jag är inte sjuk!

3 kommentarer:

  1. Du börjar låta som Stumpan ;)

    SvaraRadera
  2. Man har helt enkelt inte tid eller råd att vara sjuk (:

    SvaraRadera
  3. ojoj...jag hostar också så att jag håller på att dö..känns de som iaf.Och ont i kroppen har jag av och till och är sjukt trött.blää är så less.

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: