30 oktober 2009

Äntligen

Nu har CSN äntligen slutat krångla med mina pengar. (: Får det jag inte fått ännu nu på måndag. Skönt som f*n! Då kan jag betala mina räkningar och sånt. Plus att jag har lite mer pengar nu när jag och Nina ska till Sthlm. Riktigt skönt.
Har haft fullt upp hela den här veckan nu. Har jobbat både på Folkets hus och på Tuollagården. Så jag tror jag har jobbat typ 60 timmar den här veckan. Känner mig väldigt sliten nu. Idag har jag varit ledig och sovit! Vaknade vid kvart i åtta, var vaken ett tag och somnade sedan om. Har varit vaken nu i kanske två timmar eller nå sånt. Med andra ord, jag har inte gjort ett j*vla skit idag. (:
Och jag tänker inte göra nå annat heller.
Imorgon däremot måste jag ta och städa, plocka i ordning och sånt. Har inte hunnit med nå sånt under hela veckan så det är som på tiden. Och sen ska jag sätta mig med skolarbeten, har inte hunnit det heller så.
Näe, nu ska jag ta och kolla lite mer på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: