24 september 2009

Torsdag

Idag har jag äntligen fått städa klart. :D Så nu är det rent och fint i lägenheten igen. Vi var duktiga idag också, när Andreas hade slutat åkte vi till återvinningen med en massa skrot. Så nu är det lite mindre skrot i förrådet. (: Måste ta mig ork att rensa igenom mina grejer där ner. Kan tänka mig att jag har en hel del kläder och skrot som kan kasseras.
Var förbi en sväng hos Malin, Danne och Emilia också. Så nu har jag äntligen blivit av med Malins mammas resväska också. (: Då är det bara lite kläder och lite små saker från källaren som också ska ner till Malin.
Hade bara två lektioner idag, det var väldigt skönt. Svenska och matte dock. Svenskan känns bara som en upprepning just nu. Vi håller på med grammatik, just nu adjektiv. Inte det roligaste precis. Sen att försöka läsa i den där j*vla boken är inte det lättaste när den inte är det minsta intressant.
Matten gick väl inte heller så bra. Inte det lättaste att koncentrera sig när det är vissa som stör hela tiden. Vi är rätt så många som är irriterande på dessa personer just nu. Undra hur Harald och Kajsa skulle reagera om vi skulle ställa ultimatumet till dom som vi funderar på. Antingen kastar dom ut dessa personer eller så slutar alla vi andra. Får se om det går så långt att vi behöver ställa det ultimatumet.
Nu ska jag fortsätta föra över alla saker från min mobil så jag kan gå ner med helvetet till Elgiganten, IGEN. Börjar bli måttligt irriterad på den där telefonen nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: