25 september 2009

Den 25e

Som vanligt när pengarna väl kommer försvinner dom typ lika fort. Jag hatar verkligen räkningar!
Nu ska jag snart ner på stan och göra lite ärenden. Sen ska jag och Andreas och storhandla också. Fylla kylen och frysen igen. :D Ska gå in på Elgiganten när jag väl är där nere också, lämna in min telefon igen..
Ska och fika med Verro sen också. Känner mig väldigt sugen på en Safari macka just nu. :D
Jag längtar tills Andreas slutar sen. Då blir det att fara ut till stugan över helgen och bara vara. Eller nja, ska göra lite skolarbeten också när jag är där ute. Men till största del blir det att bara vara. :D

4 kommentarer:

  1. de är väll inte mobilen som jag lånade som krånglar hela tin?? /syster

    SvaraRadera
  2. Näe, min vanliga mobil som kronglar. Har inte orkat fixa den du lånade ännu.

    SvaraRadera
  3. okej, men om den jag lånade kostar något att fixa så hör av dig. de va juh jag som sabba den ;) kram

    SvaraRadera
  4. Jag gör så. Ska ta och skriva till Net on net och se om den går att fixa utan att jag skickar in den. Men vi ser ju.

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: