23 september 2009

Onsdag

Sitter i skolan och väntar på bättre tider..
Fick våran bok som vi ska läsa till svenskan idag, Simon och ekarna. Väldigt intressant, eller hur Åsa? :D
Två lektioner till, sen är det slut för idag. Då blir det att stressa ut till Tuolla istället. Ska bli intressant att se hur många ungar som kommer idag. Och hur pass bra dom sköter sig. (:
Imorgon blir det att städa klart, nu fungerar äntligen dammsugaren igen. :D Men idag hinner jag inte så det får bli planen för imorgon.
På fredag har jag ingen skola! :D Så då blir det att gå på stan istället. Behöver hitta en vinterjacka och sen ska jag och köpa garn med Johanna. :D
Näe, nu ska jag kolla vidare här och se om jag hittar nå intressant att göra de resterande 40 minuterna av lunchen.

2 kommentarer:

  1. boken e ett helvete att läsa å dålig e den åsså...

    SvaraRadera
  2. Kan man lugnt säga, dock finns det lite roliga stycken i den ändå. Speciellt när man kommer till sexscenerna :D skumt att vi får läsa en bok med så detaljerade beskrivningar.

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: