24 februari 2009

Idag...

... känner jag mig bara väldigt irriterad.. Stör mig så mkt på vissa personer idag. Fel att bara lägga av med era j*vla kommentarer?! Håll dom för er själva istället för att spilla skit över andra hela tiden. Hojja!

Sitter och försöker göra en del på engelskan men det är väldigt svårt att koncentrera sig på sånt när man bara är irriterad.
Ska och jobba idag också. Vet inte om jag har nån lust egentligen men det brukar vara rätt så skönt när man kommer ut dit iaf. Slippa alla idioter som finns här.
Har ingen lust med det här alls nå mera. Känner ingen motivation att gå hit på morgonen ens. Man vaknar och är på jätte bra humör men det går över direkt man kommer hit. Så borde det inte vara. Vill inte ha det så.

Visst, man borde inte bry sig egentligen och bara ignorera det men det är inte så j*vla lätt tyvärr..

Näe, nu måste jag försöka fortsätta med engelskan så den blir gjord nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: