26 februari 2009

Ensam...

...hemma hela helgen. Andreas har åkt ner till Umeå idag. Han ska på nån musik grej. (:
Själv har jag jobbat idag efter skolan. Eller, ja, först var jag och handlade med svär föräldrarna och sen åkte jag ut till jobbet. Hoppades att det inte skulle komma nå ungar men ack vad fel man kunde ha. Var hela 9 st! Det har som mest varit 5 sen vi öppnade igen, men nu verkar det som om alla börjar komma tillbaka. Kände mig rätt sliten idag, har sovit uruselt plus att jag tror att jag börjar bli sjuk, det var därför jag hoppades på att det inte skulle komma nån så man hade fått åka hem tidigare. (: Men alla stack hem redan vid åtta så vi hann åka med halv nio bussen iaf.
Imorgon blir det skola och sen blir det jobb igen. Vi ska visa film för ungarna då, förhoppningsvis blir det lite lugnar då iaf. (: Måste ner på stan först bara och köpa nya kortlekar dit ut och popcorn. Vi har spelat så mkt kort på sista tiden att vi har slitit ut alla kortlekarna. (: Kvällarna där ute brukar sluta med att vi sitter allihopa runt pingisbordet (det är det enda bordet som är tillräckligt stort) och spelar Bluff. :D
Näe, nu ska jag nog ta och bädda ner mig framför nån film. Ska bli intressant att se hur det går att sova nu när Andreas inte är hemma. Har alltid svårt att sova första natten då. ): Blir och bädda ner sig med nallen som luktar precis som han gör. :D

Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: