11 december 2008

Imorgon

Kommer dommen. Då vet jag hur det blir med framtiden. Så skönt i af när jag idag fick veta att jag har en sak mindre att oroa mig för.
Igår var det jobb på lompis. Jag börjar verkligen gilla vissa av ungarna som brukar vara där. En av dom fällde en sån kommentar att jag var tvungen att gå ut så jag kunde skratta utan att alla märkte det. Sen hjälpte fyra av dom till och städade sen också. Det var skönt, det blir lite jobbigt att ta allt själv. Imorgon blir det att jobba där igen. Hoppas det blir trevligt då, men det tror jag nog. Jobbar med en helt annan person då så..
Hoppas hon hör av sig snart och att hon vill byta. Skulle vara väldigt väldigt skönt.
Läste ut boken idag, jag blev lika irriterad som när jag sist läste en av den författarens böcker. Jag hatar när allt bara vänder i slutet. Man har byggt upp en massa tankar om vad man tror ska hända och så vänder det bara. Väldigt irriterande!
Näe, nu blir det en varm dusch så det inte blir som igår. Då fick jag gå och lägga mig med pyjamas, yllestrumpor, vantar och två täcken bara för att jag frös så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: