5 augusti 2008

Reklam

Jag stör mig så mycket på vissa saker ibland. Varje dag när jag går till jobbet går jag vägen över stan. Det är en bit och man går förbi många busskurer och reklam skyltar. Det jag nu tänker skriva om är just denna reklam.
Jag bor i Kiruna, det finns inte så många affärer eller restauranger här. Men varje dag när man går till jobbet ser man reklam för bland annat Mc Donalds, Willys och Åhlens. Varken Mc Donalds, Willys eller Åhlens finns här. Varför då göra den reklamen här uppe?
Det är verkligen irriterande att se ett jätte bra erbjudande om något som man verkligen vill ha men som inte går att få tag på här.
Är det inte bättre att göra reklam för något som finns här uppe istället?

2 kommentarer:

  1. jag håller med dej man blir grymt irriterad när man ser "reor" på sånt man vill ha och inte kan få tag i de....för att få tag i de måste man åka många bil och då har man väl inte råd ed de när man väl komemr fram sen ;P haha/verro

    SvaraRadera
  2. heej :D jo då det gick bra :P lite jobbigt bara :P

    jaa de hoppas jag med :D de vore hur skoj som helst:)

    Kramar

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: