30 juli 2008

Ledig

Så skönt det har varit att få vara ledig två dagar nu. Har inte gjort så jätte mycket.
Igår tog jag tag i klädkammaren och städade den. Sen var jag och Andreas till hans föräldrar en sväng och åt glass. Idag var jag och Maivor (Andreas mamma) ner till Bummerang en sväng och kollade lite. Sedan har jag sovit en stund och bara tagit det lugnt.
Nu ska jag jobba torsdag-söndag och på måndag ska jag sitta barn och hundvakt. (:
Hoppas min lönespec kommer snart. Vill räkna ut om jag har råd att åka ner till lillasyster när hon fyller arton. (: Hoppas verkligen att jag har råd med det, skulle vara väldigt roligt.
Roligt att se ett nytt ställe och roligt att träffa lillasyster igen, saknar henne massor. ):


1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att du kan komma :D jag saknar dig mycket!

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: