17 augusti 2008

Helgen som gått

Då har ännu en helg passerat. Den har varit rätt så händelserik och trevlig.
I fredags var jag och Katti på barnensdag en sväng. Det var väldigt trevligt. (:
Åkte lite karusell och vann lite nallar. Dagen efter däremot hade jag svin ont i hela kroppen av åkandet. Man for omkring så mkt och så hade man träningsvärk från att försöka hålla i sig i Twistern. Men det är sånt som händer.
Efter det skulle jag hem och bädda ner mig i soffan men det blev en dusch och sedan gjorde man sig i ordning och så blev det Igår tänkte jag ta det lugnt hela kvällen men det blev en tur ut till Kauppinen och sedan till Alta.Ferrum resten av kvällen. (:
Det var väldigt trevligt, har inte varit ut på krogen på jätte länge så det var roligt. Synd bara att man inte hade mer pengar att dricka för. ): Däremot så märktes det väldigt tydligt att det var sista helgen innan skolorna börjar igen. Fy f*n vilket kaos det var. Så mkt folk överallt, varmt, massvis med slagsmål, glas och flaskor som flög överallt och fullt med krossat glas överallt. Tycker synd om den som skulle ha lokalvården på söndagen. Det bara knastrade under fötterna vart man än gick.

Den här sommaren har gått väldigt fort känns det som. Redan på onsdag börjar skolan igen. Det ska bli både skönt och ändå inte. Jag ska fortsätta jobba helger på Ferrum ändå så man får ihop lite extra pengar varje månad. Alltid bra att ha lite extra. Speciellt så man kan spara till körkortet och sådant.

Näe, nu ska jag ta och kolla klart på Party till döds, ta en dusch och sedan sova så man orkar jobba imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: