17 mars 2008

Dagen

En irriterande jobbig dag..
Kommer till skolan bara för att få veta att vi har inga vanliga lektioner idag.. Så roligt att man då har släpat med alla böcker och skit helt i onödan..
Och vad skulle vi göra istället?
Jo, åka skridskor! Av allt de kunde hitta på..
Usch..
Sen får vi kasta i oss våran lunch bara för att vi ska till stadsbiblioteket för att låna böcker som vi ska läsa på engelskan..
Och sen var det inge mer skola, allt släpande helt i onödan..
Hojja..

Jag känner mig irriterad på allt och alla idag..
Fel och sluta klaga när du gör dina egna val? Men inte då, du måste fortsätta klaga..
Det är faktiskt två personer bakom en vänskap, inte bara en du vet.. Linjen går åt båda hållen..
Bara för att du kanske inte är lycklig, betyder det att jag inte får vara lycklig då?
Hur går den logiken ihop?
Jag orkar inte lyssna på ditt klagande och försöka ge dig råd när du ändå inte lyssnar på dem. Det är som ingen idé att ens försöka då..
Snälla du, sluta klaga och försök reda upp ditt liv istället. Och sluta klaga på mitt.
Det är mitt liv och jag ordnar det allt eftersom, om jag vill leva det på ett visst sätt så är det mitt val och inget du behöver bry dig om.

Grattis vännen för att du tar tag i allt nu. Du ska se att det kommer att ordna sig för er två.
Antingen så blir det ni igen eller så blir det inte det, hur som helst så ska du se att det blir bra till slut.

image45

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: