14 mars 2008

Dagen

Vem vet.. Det kanske inte vore så dumt ändå.. Visst jobbigt lär det bli men jag tror faktiskt att det är värt det.. Eller.. Hmm.. Vad vet jag egentligen.. Men det känns som att jag skulle vilja det iaf.. Sen får man ju se hur det blir.. Eller hur?

I helgen ska inte jag göra mycket alls.. Ska kolla lite på mitt naturkunskaps arbete men utöver det ska jag nog bara ta det lungt. Pyssla här hemma lite och pyssla om mig själv tror jag. Kanske ska tvinga med Andreas ut på en promenad.. Ska nog höra med Malin om jag får låna en av hennes hundar och gå ut på en långis.. Ta med mig kameran och fota lite naturbilder också.. Ja, det ska jag göra. (:

Jag har legat sjuk nu i flera dagar, min j*vla hosta vill verkligen inte gå över. Jag håller verkligen på att bli tokig! Speciellt när det känns precis som om man ska hosta upp lungorna vid vissa tillfällen.. Eller de gånger man hostar till man börjar spy, det är rätt så jobbigt det också.. Speciellt när man typ precis har lyckats somna när det blir så..

Jag och Stina var på en föreläsning på Folkets hus i måndags.. Den var ordnad av Kvinnojouren här i Kiruna och det var Anna Källdén från Slagfärdiga systrar som höll i föreläsningen. Den var väldigt väldigt väldigt intressant kan jag då säga. Efter den så kände jag att jag faktiskt skulle kunna vara med i kvinnojouren och hjälpa till, det skulle kännas skönt att få hjälpa tror jag. Så jag anmälde mig dit. Sen igår när vi var till Maivor och Kenneth (Andreas föräldrar) och åt middag pratade jag och Maivor om det och hon sa att jag nog skulle passa perfekt i brottsofferjouren där hon också är med. Så jag ska följa med på nästa möte och se om det är något för mig.

Näe.. Nu ska jag gå och duscha och sen kanske gå och lägga mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: