2 april 2010

Fredag...

...eller? Känns som om man tappar all koll på dagarna när det är en massa röda dagar och sådant.
Idag har jag verkligen inte gjort mkt kan jag då säga. Har löst korsord och kollat på tv. Det är väl allt. Eller nja, jag har ätit frukost, lunch och middag också. (:
I onsdags var jag och jobbade på Lottas. Det var svin mkt folk som var där då hon har börjat sin utförsäljning. Så tråkigt att hon ska stänga, inte bara för att jag inte får jobba mer där då utan även för att hon har så mkt som inget annat ställe här i stan har. Men det finns inte så mkt att göra åt det. Som Lena själv säger, hon kan ju inte stå på gata och sälja allt.
Så jag har jobbat där i onsdags och igår jobbade jag där fram tills tolv. Då åkte jag och Andreas ut till stugan då hans mor fyllde 60. (: Och där blev vi hela dagen. Det var en massa folk som kom dit och det blev riktigt trevligt.
I morse åkte Andreas iväg med några kompisar till en stuga så nu är jag ensam hemma. Han kommer hem igen imorgon dock så jag blir inte ensam så länge. (:
Men jag vet f*n inte vad jag ska göra! Har ingen större lust att hitta på något men det känns ändå som om man borde passa på att göra något. Sitter och funderar på att ta ett bad men jag kan inte bestämma mig. Vad då beslutsångest?! :D
Näe, men jag har iaf bestämt mig att jag inte ska sitta här nå mera iaf. :D



1 kommentar:

  1. jo jag håller med om att det är tråkigt när lottas ska stänga! :( *suck*
    har du tråkigt är de bara att ringa jag finns här :) kram

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: