27 mars 2010

Lördag?

Det känns inte som att det är lördag, speciellt inte när jag var ledig igår. (:
Idag har jag sovit till typ sju halv åtta något, inte direkt tillräckligt men det gick inte att somna om. Så jag klev upp och åt lite frukost samtidigt som jag kollade slutet av Ronja Rövardotter. (:
Sedan gick jag iväg till OKQ8 för att hämta mitt paket som skulle ha kommit redan i torsdags, fick en avi då att det skulle ha kommit men det hade det inte. Så jag har varit dit i torsdag och igår och idag skulle jag inte ha fått hämta det, dom har tydligen bara paket uthämtning efter klockan tre men då skällde jag lite på dom så jag fick hämta ut det ändå. (:
Sedan gick jag upp mot stan och var på Godis Gruvan och köpte lite gott till Andreas påskägg och efter det gick jag till Lottas och stod och pratade lite med dom innan Verro dök upp.
Vi gick och tog en fika på Café Oscar och sedan gick vi på stan och slösade lite pengar. Köpte lite underkläder på Lindex och gjorde ett fynd på Dojjan. Hittade jätte fina DC skor som var på rea. Kunde inte låta bli att köpa dom när dom passade. (: Men jag skyller det inköpet på Verro för det var hon som ville gå dit. :D
Nu har jag just bakat lite sockerfria blåbärsmuffins som står och svalnar i köket och nu ska jag ta i tur med dammsugningen.

1 kommentar:

  1. hahahha bara att skylla på mig.Men jag är bra att ha med på stan.erkänn ;P

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: