13 november 2009

Rätt ålder?

Tror jag är äldre än vad jag är egentligen..
Det är fredag och idag ska jag städa, blev inte tidigare då min svärmor ringde och ville äta lunch. Det slutar aldrig med bara lunch, blev att åka och hämta min jacka som jag fått ny dragkedja på, vara ut till Tuolla och lämna saker färdig tills på måndag, äta lunch på Coop, handla på Coop, handla på ÖB och vara till Arnes grav och tända ljus.
Så jag kom hem för en stund sedan.
Nu när jag städar ska jag samtidigt passa på att tvätta lite och köra igång diskmaskinen.
Sen ska jag ta en tur till Konsum och köpa något gott till kvällen. Sen ska jag bädda ner mig i soffan med julnumret av Amelia. (:
Känns inte som något en 24 åring skulle göra en fredag kväll..

2 kommentarer:

  1. Nä Fija, det är fullt normalt - Jag lovar :)

    INTE!! ;) Men de är lugnt, jag är nog heller inte en vanligt 24 åring som jobbar 24/7 trösta dej med det. Kramis

    SvaraRadera
  2. Näe, du kan knappast räknas som normal ;P
    Blev dock inte att bädda ner sig med Amelia, blev film istället så det känns iaf lite mer normalt. Tror däremot att jag somnade vid typ halv tio. (:

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: