13 november 2009

Djupa samtal, Ikea längtan och jobb. Allt via sms..

Lite roligt vilka diskussioner jag och Stumpan kan få via sms ibland. (:
Den här gången började det med jobb. Sedan gick det över till helgplanerna. Sedan önskan om att hinna till Ikea innan jul. Sedan jobb igen.
Alltid lika roligt att se vart man slutar. (:

Idag är det gården igen. Men först ska jag städa lite här hemma.
Var hos läkarn i onsdags, nu har jag äntligen!, efter typ tre års tid, fått klart för mig vad det är för fel med min hals. Jag har tydligen medfött att jag har för små luftvägar eller luftrör eller vad det nu heter. Som barn fick jag Pulmicort utskrivet men när jag kände mig bättre sa läkarn åt mig att sluta med det. Det skulle jag aldrig ha gjort då den hjälpte mina luftvägar att vidga sig. Så nu har jag fått det och en annan medicin utskriven igen. Blir bara så irriterad över att mediciner ska kosta så förbaskat mkt. Var tvungen att låna pengar av Andreas för att ha råd att hämta ut dom.

Näe, nu ska jag ta och äta lite frukost och sedan blir det att städa.

3 kommentarer:

  1. Jag hade tur med min medicin som jag har fått nu, den kostar bara 79,50 för 100 tabletter :P

    SvaraRadera
  2. HaHa, ja sms kan sluta hur som hellst :)

    Vi msåte ta en dej snart, denna vecka har jag hård jobb vecka - Men sen är jag nog mera ledig! :)

    SvaraRadera
  3. Jag antar att du menar dejt va? (:
    Imorgon blir det av! Lilla scrap och slösa mitt presentkort! :D

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: