22 september 2009

Städar

Kom just fram till att jag inte gillar våran dammsugare. ):
När jag väl har tid och har tagit mig i kragen för att börja städa så ska den gå och bli full så klart.
Visst, jag behöver inte springa och köpa dammsugarpåsar (som alltid brukar vara slut eller borta när man behöver dom) då vi har en påslös dammsugare, men det är däremot ett rent helvete att plocka isär maskinen och tömma den.
Det blir damm överallt känns det som och sen när man ska sätta ihop den är det alltid något som krånglar.
Som nu när jag hade tömt den stod jag och svor över att den inte ville stängas igen. Man känner sig verkligen smart när man inser att det inte är så konstigt då den delen jag försökte få fast var åt fel håll.
Men jag skyller allt på dammsugarhelvetet!
Nu ska jag försöka på nytt och se om jag kanske får dammsuga klart nu innan den börjar krångla med mig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: