19 september 2009

Landströms

Nu är jag hemma igen efter middagen på Landströms. Och jag kan då säga att jag är mer än nöjd. :D
Gjorde mig klar och smuttade på en Baccardi under tiden. Sedan stack jag ner till Andreas och deras replokal vid fem tiden. Snackade lite skit med dom och lyssnade när dom repade under tiden jag smuttade på en till Baccardi.
:D Första gången jag hörde dom live nu också och det lät väldigt bra kan jag då säga.
Apropå bandet, på inflyttningsfesten vi hade för några helger sen så satt Freddan här och såg väldigt förvirrad ut. Det visade sig sedan att han försökte räkna hur många drakar jag hade i vardagsrummet. Han sa då att jag måste skriva om det på min blogg så nu gör jag det.
:D
När de hade repat klart gick jag och Andreas ner till Landströms där vi mötte upp hans mamma. Efter lite funderade bestämde jag mig för att prova på hängmörad biff med rödvinssky och potatispure. Det var verkligen
supergott! Det skulle egentligen vara en hummersås till men jag fick ta rödvinssky till istället då jag inte tål skaldjur.
Till maten blev det dessutom två päroncider som var väldigt goda.
Efter maten så blev det en promenad förbi Konsum och sen hem.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på Royal Pains.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: