22 maj 2009

Stugan

Nu är vi i stugan. Upptäckte just att det funkar med bloggen via mobilen så nu kan jag uppdatera lite även om jag är här. :-D idag har vi inte gjort så mkt, eller jo, det kanske vi har iaf. Vaknade strax efter sju. Åt frukost. Har städat ur bilen invändigt och tvättat den utvändigt. Så nu skiner den i solen. Det blev dock att få in allt snabbt sedan då det började hagla för fullt. Så då blev det att sitta inne en stund. Men det är bra det också, då hann jag läsa en del. Sen när det slutade regna och sånt så blev det att grilla. :-) lax som vi fyllde med västerbottens ost, med potatis och super god grillsås till. :-D nu ska jag ta och fortsätta läsa i min bok igen men jag kanske skriver igen imorgon. Annars får det bli när man kommit hem igen på söndag. EFTER fotbollen. :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: