23 maj 2009

Borta bra...

...men hemma bäst. :D
Nu är vi hemma igen. Vi skulle ha stannat tills imorgon men då var det en fest som älsklingen ville gå på. Så efter att vi hade ätit middag så åkte vi in till stan igen.
Det var skönt att vara där ute men det är skönt att komma hem också.
Jag har inte gjort så mkt sen jag kom hem men det är skönt det också ibland. Mona var förbi en sväng så vi drack lite kaffe och snackade lite skit.
Sedan kollade jag en dokumentär på National Geographic, Ariska brödraskapet hette den. Den var både intressant och skrämmande ändå. Det är hemskt att vissa kan tänka så som de gör. De använde uttrycket "blod in, blod ut", dvs. för att få komma in i gänget var man tvungen att döda någon i ett motsatt gäng. Jag förstår verkligen inte hur folk kan bara döda någon sådär bara för att få komma med i ett gäng.
Nu ska jag sätta mig och renskriva lite uppgifter jag gjorde där ute och se hur lång tid det tar innan jag kan somna igen. Jag sov en stund på dagen också nämligen. :D Andreas gick och la sig på ovanvåningen ett tag och det lät så inbjudande så jag kunde inte låta bli att gå och lägga mig en stund jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: