6 april 2009

Helgen som gick

Då har helgen passerat. Den var riktigt riktigt trevlig. (:
Fredagen var det en del att fixa inför Monas 20++ fest. (: Sedan var det fotboll på kvällen och det kunde man ju inte missa. Kiruna vann med 7-2! :D

Lördagen var också fullspäckad. Först ner till Malin med alla grejer och sen till Mona för att fixa resten för festen. Vid halv tre var vi typ klara med allt. Då passade jag på att få skjuts med Johanna till Malin så jag kunde göra mig i ordning. Sedan strax efter fem var jag tillbaka på Blå huset. Och där var jag resten av kvällen. (:
Det var en jätte trevlig fest! Träffade en massa nya och trevliga människor och fotade en massa trevliga bilder. :D På slutet av kvällen pratade jag väldigt mycket med en massa trevliga människor som man hade en hel del gemensamt med. (:
Blev en hel del full också. Men det måste man få bli ibland. (: Jag höll mig nykter under middagen, talen och tårtan, tills baren öppnade. Då var det min tur att börja dricka. (:
Tror jag var hemma vid halv fyra, fyra nån gång. Minns inte alls faktiskt.

Söndagen spenderade jag på soffan. Vaknade vid åtta, halv nio. Var vaken till kanske tio. Sov till halv tre, tre. Var vaken till fyra, fem. Sov till sju, halv åtta. Var vaken till nio, halv tio. Sov resten av natten. :D
När jag vaknade vid åtta, halv nio var jag dessutom fortfarande full. Nästa gång jag vaknade hade jag världens huvudvärk istället. Synden straffar sig själv som man brukar säga. (: Men det var det fan värt!

Idag har jag haft skolan och sen var jag och Andreas ner till Malin en sväng och hämtade grejerna jag hade kvar där. Sen har jag gjort köttgryta, diskat och städat köket.

Imorgon är det skola först och sedan jobb. Ska fan ta och promenixa ut till Tuolla imorgon. Ska bli riktigt skönt. :D

Nu är det dags att bädda ner sig.

1 kommentar:

  1. Gick ju runt en lista om klassfest... Jag skrev inte under, jag ville se om hon skrev under först. Och det gjorde hon ju!
    Har inte så stor lust att gå... Ska du?

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: