5 januari 2009

Ännu en helg har passerat..

..och inte har jag gjort mkt inte. Jobbade på lördagen med Stumpan.. Vi var först och käkade middag på Milano och sen var det dags att gå till Ferrum och börja jobba. Det var inte mkt folk ute så det blev lite långtråkigt ett tag. Men tiden gick rätt så fort ändå.
Igår låg jag typ däckad hela dagen. J*VLA förkylning eller vad det nu är. Natten mot igår sov jag jätte dåligt också. Somnade vid sju på morgonen. Inte så bra när man måste lyckas vända tillbaka dygnet innan skolan börjar igen. Sen natten mot idag blev ju inte så mkt bättre. Vi har nå idioter i huset som roar sig med att smälla raketer jätte sent fast man egentligen inte får det. Ringde störningsjouren och skulle klaga men inget hände. Tror jag somnade nån gång mellan fyra och sex på morgonen. Hade ingen större koll på tiden, men till slut somnade jag iaf.
Idag har vi varit och ätit på Laguna med Andreas föräldrar. De firade 32 årig bröllopsdag idag. (: Sen när vi kom hem så satte jag mig vid datorn och där sitter jag fortfarande. Eller, nja, jag kollade igenom posten först. Har fått nya Jotex och H&M katalogen. Plus att jag fick nya numret av Knep & Knåp. Det var verkligen en perfekt julklapp. (:
Jag borde egentligen ta och göra något annat just nu men jag har absolut ingen motivation till att göra något. Känner mig helt slut i kroppen tack vare all feber och sånt skit jag haft. Men jag vill ändå göra något vettigt så det är lite svårt. Vill inte resa mig från under filten, det är så varmt och skönt här. (: Sitter till och med med vantar på mig bara för att jag alltid blir så kall om händerna när jag sitter här. Och det är inte så bra när man har dåliga leder.
Så.. Nu är det alltså ett nytt år. Jag har satt två nyårslöften faktiskt. Så gick det med mitt löfte från 2005. Löftet då var att aldrig mer sätta nå nyårslöften. Men jag höll det tre år iaf. (: Ena löftet det här året är att innan sommaren är slut ska jag ha körkortet. (: Då blir det tjejresa för mig och Stina, bila ner till Östersund och hämta mina grejer. Och så klart, IKEA. :D
Det andra löftet är ett hemligt löfte som ingen annan kommer att få veta. Eller nja, kanske nån får veta ifall jag lyckas med det. Inte annars. ;D
Näe.. Nu måste jag kliva upp iaf.. Börjar bli väldigt röksugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: