25 november 2008

Dagarna som går

Dagarna verkar passera så snabbt just nu. Det är inte alls mycket som jag planerat som jag verkligen hinner med. Tråkigt..
Jag längtar verkligen till nästa helg. Få bo på hotell, shoppa i lite andra affärer än vad som finns här, umgås med Andreas och bara få komma bort. Det ska bli väldigt skönt. (:
Undra om jag ska jobba något den här veckan. Troligtvis blir det väl jobb på fredag iaf.
Jag är sugen på att gå ut i helgen. Hade nog varit roligt. Dock blir det ju inte samma sak när det inte är som förr tyvärr. Skulle vilja gå ut med gamla gänget men det går ju dock inte. ):
Kanske ska höra med Åsa om hon är sugen på att gå och ta en öl eller någe sånt. (:
Näe, nu är det dags att fortsätta med alla skolarbeten..

1 kommentar:

  1. MEn julmust har en speciellt känsla över sig:P
    och midsommarmust? aldrig hört :P

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: