22 oktober 2008

Dålig på att skriva tydligen


Jag har just upptäckt att jag har blivit väldigt dålig på att skriva nu för tiden. Jag tänker alltid när jag sätter mig vid datorn att jag ska ta och skriva här i bloggen men sedan fastnar man i en massa annat istället och då blir det inte av alls. Sen den senaste tiden så har det inte spelat någon roll hur mycket jag än har sovit, jag har ändå varit så trött att jag hållit på att somna i skolan etc och pga av detta har jag fått huvudvärk och blivit på dåligt humör. Så gissa om det ska bli skönt att ha lov från skolan nästa vecka. Visst, jag ska jobba men det är ändå på kvällstid så då får jag sova ut iaf. Jag tror nog att det helt enkelt är det att jag är en kvälls människa istället för en morgon människa, jag har nog alltid varit det. Så. På fredag fyller jag 23. Blir fest då och sedan ut på krogen, har inte varit ut, förutom en sväng på Mommas, på evigheter känns det som. Jag lär nog bli en del full också nu när jag inte har druckit ordentligt på väldigt väldigt länge. Men det ska faktiskt bli roligt, eller rättare sagt, jag hoppas att det kommer att bli roligt. Sedan på söndag blir det fika med alla. Har bakat en massa under flera dagar nu. Skulle baka en Sverige kaka också men det får inte plats nå mer i varken kylen eller frysen just nu. Tråkigt nog eftersom den är super god. Men jag har iaf bakat glutenfria muffins, chokladmuffins med vit choklad i och filbullar. Gjorde filbullar för första gången idag och dom blev väldigt goda enligt min mening. Så lite stolt känner jag mig. Näe, nu ska jag ta och slå av datorn och förflytta mig till under täcket i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: