21 januari 2008

Dagen

Tisdag..
Skola..
Jobbigt..
Men jag måste..
Måste ordna upp allt.
Måste klara av det den här gången..
Det känns som att det är min sista chans det här. Därför måste jag verkligen klara av det.
Om jag inte klarar det den här gången kommer jag inte orka försöka en gång till tror jag.
Den första februari ska jag iaf åka till Gällivare för sista gången, hoppas jag..
Jag ska få bli utskriven.
Äntligen!
Äntligen slipper jag åkande fram och tillbaka..
Äntligen slipper jag vistas på Center 2..

Inte för att jag ångrar min vistelse där.
Inte alls.
Jag träffade många trevliga vänner där,
några som jag fortfarande har kontakt med och några som jag önskar att jag fortfarande hade det med..

Från första gången jag var där minns jag speciellt:
Jenny, vi delade rum, umgicks och hittade på en massa hela tiden. Om du läser detta, minns du Johan när vi satt i baksätet i hans bil och var lite övertrötta och han sa; vi kör ifrån dom!
Linda, vi hade väldigt trevligt ihop.
Jens, alla dessa filmer vi kollade, OkQ8 tjänade nog en hel del pengar på oss.
Johannah, väldigt trevlig tjej.

Från andra gången jag var där minns jag speciellt:
Joar, äntligen en kille som gillar att baka lika mycket som jag.
Robin, många trevliga stunder som man minns.

Så nu hoppas jag verkligen att jag inte kommer att behöva åka tillbaka dit..
Första gången var jag ändå där i åtta veckor så man han som tröttna en hel del på grupptimmarna och sen fanns det inte så mycket att göra när man inte hade grupptimmarna..
Det blev mest filmkollande och TP så det blev lite tråkigt..
Så skönt det ska bli att bli utskriven nu och slippa resandet fram och tillbaka hela tiden..

Nu filmstund..

image12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: