15 januari 2008

Dagen

Ännu en dag sittandes på folkhögskolan helt i onödan.
Så irriterande att behöva sitta där när det inte ger något.

Vi hade en föreläsare från LKAB där idag. Fy f*n vilken idiot.
Jag förstår inte hur vissa människor tänker egentligen.
Jag orkar inte ens dra upp varför han är en idiot, så illa är det.

Imorgon ska jag gå och lämna in en ansökan om att börja på Folkhögskolan som student.
Är så trött på att alltid få höra och se; tyvärr är du inte kvalificerad för detta yrke eftersom du inte har gymnasiekompetens.
Så är det alltid, så nu har jag bestämt mig för att göra något åt det istället.

Sen imorgon ska jag träffa Tina, min KP också.
Ska bli intressant att höra vad hon har att säga.
Kanske är i närheten av ett avslut till och med?
Får ju hoppas på det i alla fall.

Nu ska jag ta och träna.
image11
Den gitarren vill jag ha ):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: