11 augusti 2012

Glossybox

Bättre sent än aldrig, eller vad säger man?! :)



Moroccanoil
Originalet av hårbehandlingar med den fantastiska arganoljan, en styling-, ytbehandlings- och närande hårolja som vårdar och långsiktigt förbättrar ditt hår. 
Jag gillade denna, mitt hår (som redan är tjockt) kändes tjockare och friskare.
339.00 kr / 100 ml   
Köp den här


Anatomicals SPF Lip Balms
Från det engelska märket Anatomicals - känd för sina uppseendeväckande namn - kommer här ett lätt färgat, fuktgivande läppglans med SPF och söt körsbärssmak.
Jag gillar verkligen verkligen verkligen inte körbär.. Så jag gillade inte denna tyvärr. 
49.00 kr / 15 ml
Köp den här

Murad Hybris Skin Perfecting Primer
Hybrids Skin Perfecting Primer är en 2-i-1 primer som ger dig en strålande glöd och skapar en jämn, flexibel yta, samtidigt som den förbättrar hudens struktur och spänst. Denna rena, lätta formula innehåller mineraler som ger din hud ett fräscht, daggfriskt utseende. Jämnar ut hudtonen och minimerar porerna och ger huden en fräsch, strålande lyster.
Jag använder inte primer i vanliga fall men sedan jag fick denna har jag använt den dagligen och är väldigt nöjd med resultatet. Dock är den alldeles för dyr för min smak. 
540.00 kr / 30 ml
Köp den här 
 
Hawaiian Tropic Silk Hydration Protective Sun Lotion
En studie av Ron Rice hade gjorts på Hawaii om varför hawaiianerna inte brände sig när de var ute på fälten och jobbade hela dagar. Det visade sig att de smörjde in sig med fruktköttet från kokosen…..och på den vägen var det. 
Jag gillar den, helt klart. Använder mig alltid av detta märke när jag smörjer in mig.
109.00 kr / 180 ml
Köp den här

Toni & Guy Sea Salt Texturizing Spray
Sea Salt Texturising Spray fungerar helt enkelt förtjockande på vilken hårstruktur som helst och genom att den fuktar håret får sprayen fram hårets naturliga rörelsemönster; när produkten sedan torkar håller den håret naturligt på plats och ger en avslappnad, bohemisk känsla.Jag gillade sprayet, använde den dock inte på samma sätt som de gjorde i sin rekommendations video utan i hårbotten vid rötterna så jag fick mer volym i håret.
130.00 kr / 200 ml
Köp den här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: