9 juli 2012

Glossybox

Så, i förra paketet från Glossybox fick jag;

BM Beauty's mineralrouge.
En 100% naturlig rouge med hög pigmentering och lång livslängd som inte täpper igen porerna.
Jag gillade denna, den gav en riktigt fin färg och rätt mängd lyster.
119kr/4 g Köpes här

Fick även Glossybox egen rougeborste i äkta gethår till.

MSCHIC pure lipliner.
En mjuk, högpigmenterad läppenna med eco-certifierade ingredienser.
Jag har nästan aldrig använt läppenna tidigare men nu har jag det nästan dagligen. Dock gick mkt av den när man vässade den ):
169kr Köpes här

Love and toast - Honey coconut.
En tropisk parfym som luktar kokos, söt honung, vanilj, viol och sandelträ.
Luktade riktigt gott men då jag inte tål nötter så vågade jag helt enkelt inte prova denna.
99kr Köpes här


Aquolina - Pink sugar creamy body lotion.
En söt, krämig kroppslotion som ger fukt till din hud. Bli nostalgisk av dofter av sockervadd, hallon, fikonlöv och citrus.
Har använt denna parfym i flera år nu så jag har inget negativt att säga :D
200kr/250 ml Köpes här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: