17 mars 2012

Lördag

Idag är det lördag och dagen har hittills bestått av jobb, biltur ut till stugan och en super god middag.

Vad som är nytt då..
Ett plan har kraschat vid Kebnekaise. Även om man inte känner någon som var ombord så följer man varje nyhetssändning för att se om de har hittat något nytt. Mina tankar går till de anhöriga i deras stund av ovisshet. Jag hoppas verkligen att de ska få positiva nyheter.
Flyg och helikoptrar har tydligen flugit över stugan hela dagen (befinner mig just nu en mil från Nikkaluokta och hade det inte varit så dåligt väder där uppe hade vi sett Kebnekaise härifrån också).

Just nu har jag mycket funderingar som går genom huvudet.. Vad jag vill göra med livet och sånt.. Men tyvärr så har jag svårt att komma fram till något speciellt på denna punkt. Just nu får jag väl fortsätta ta det som det kommer och se om jag kommer fram till något vettigt..

I helgen är det årsmöte för Unga Örnar Norrbotten också. Känns väldigt konstigt att inte vara i Sunderbyn och medverka vid mötet. Om jag inte har informerat er läsare om det tidigare så sitter jag med i Unga Örnar Norrbottens styrelse så det är därför mina inlägg uppdateras från Sunderbyn med jämna mellanrum. Så nu vet ni det om ni har undrat (:
Jag hade först tänkt åka ner på mötet men jag kände att med allt som hänt på sista tiden, alla turer fram och tillbaka har gjort att jag har varit ledig så mycket att min ekonomi har blivit lidande och nu fick jag helt enkelt prioritera lite annorlunda istället. Men så är det ju ibland, ibland måste man tänka efter lite och planera lite framåt också (:

Nu ska jag sluta blogga för idag och vara lite social istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: