31 mars 2012

GlossyBox

Fick mitt första paket från GlossyBox förra månaden, en klubb där man får prova på olika skönhetsprodukter som man sedan ska utvärdera.
Tänkte skriva ett inlägg om detta redan förra månaden men med allt som hänt och sånt så glömde jag totalt bort det.

I mitt första paket fick jag;

 
Eyeko kajalpenna 
Färgen var riktigt fin på denna penna, jag fick Emeraldgreen, men själva pennan gillade jag inte.
Efter att ha dragit ett sträck med den var man tvungen att vässa den på nytt och det imponerade inte på mig. Hjälpte heller inte att ha den i kylen innan jag målade, den var lika mjuk ändå.

Denna penna kostar 129 kr och finns att köpa här



Dr. Babor Anti-stress Cream 
Denna kräm ger dygnet runt skydd mot den inverkan stress och trötthet har på huden.
Jag gillar skarpt denna kräm! Min hud har aldrig känts lenare. Vet inte om huden känner sig mindre stresspåverkad men den känns helt underbar ändå (:

Denna kräm kostar 499 kr och finns att köpa här

 

Murad Oil-Control Mattifier 
Denna dagkräm gör huden får en mattare yta, skyddar mot acne samt mot UVA/UVB-strålar.
Jag märkte att min hud blev mindre glansig och jag tror faktiskt att denna även hjälpte mot acne, har inte fått en enda finne sedan jag började använda denna.

Denna kräm kostar 640 kr och finns att köpa här



Crabtree & Evelyn Pomegranate hand therapy 
Denna kräm gör händer mjuka, lena och smidigare direkt! Och resultatet håller verkligen i sig!
Så gott en kräm kan lukta! Denna var som en dröm för händerna.

Denna kräm kostar 125 kr och finns att köpa här



Becca Beach Tint 
Ska ge lång hållbarhet och en lätt känsla.
Tyvärr var det enda intrycket jag fick av denna att den torkade ut mina läppar.
Den ska även kunna användas som rouge men då mina läppar blev jätte torra så vågade jag inte chansa att prova det.

Denna läppglans kostar 279 kr och finns att köpa här



 Vill du också gå med och få prova på en massa olika produkter för bara 139 kr i månaden? 
Klicka då här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: