2 januari 2012

2012

Nytt år, nya möjligheter.. Eller vad brukar man säga?
Gårdagen bara försvann, var rätt så väldigt bakis.. Men det får man väl vara efter en nyårs/80-tals/30 års fest, eller? (:
Det var en väldigt trevlig kväll med god mat och gott sällskap (:
Så.. Nytt år.. Det är väl nu man ska skriva en lista med alla saker man tror att man ska hålla under året men som de flesta bara lyckas hålla några dagar om ens det.. Men en sån lista har inte jag. För flera år sedan lovade jag mig själv att aldrig mer ge nå nyårs löften och hittills har jag lyckats hålla det. Men jag har lite grejer jag ska försöka göra bättre det här året, men funkar det inte så funkar det inte.

Idag ska jag inte göra så mkt.. Det är uruselt väder ute så jag tänker hålla mig inne så mkt som möjligt. Måste dock ut när Andreas har slutat, vi måste vara och handla. Tror nästan det gick åt en hel balsam flaska igår när jag skulle försöka reda ur mitt hår..

Näe, nu ska jag fixa i köket lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: