13 november 2011

Bloggtorka

Har haft en rejäl bloggtorka nu. Tror jag har jobbat för mycket, skyller på det iaf (:
Just nu sitter jag på Arlanda och väntar på flyget. Har varit i sthlm över helgen på Barnpolitiskt forum med Unga Örnar. Var många intressanta föreläsningar och roliga aktiviteter (:
Vi fick bo på Scandic Continental, övriga rum och underbar frukostbuffe :D
Allt började igår men jag åkte ner redan i fredags för att hinna i tid. Så fredagen och lördagsmorgonen spenderade jag hos pappa och Katarina. Jag och pappa åkte en snabb sväng till Katrineholm på fredagen så då hann jag även träffa farfar en sväng (:
Hann även vara en sväng på Ohio idag efter forumet, så nu är jag en handväskan rikare :D

Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller, dags för jobb igen. Det verkar som om jag ska jobba heldagar hela veckan. Får se om det blir så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: