22 augusti 2011

Länge sen sist..

Nu är det ett bra tag sen jag uppdaterade sist. Har varit så mkt på sista tiden.
Vi har flyttat butiken tillbaka till Gallerian så jag har jobbat en hel del. Sen har det varit mkt annat också som har hänt som jag inte orkar skriva om här..

I tisdags var vi ut till ice hotel med jobbet. Måste faktiskt erkänna att det var första gången jag var ut dit (: riktigt fint var det.
I torsdags var invigningen av Gallerian, snacka om mkt folk! Nu har vi H&M, Ur & Penn, Guldfynd och Specsavers här :D
Har till och med hunnit fynda en klocka på Ur & Penn (: en lila så jag kan matcha mina jobb kläder (:

Fick även veta att jag kommer jobba varannan vecka just nu.. För hoppningsvis blir det mer sen men det är iaf bättre än inget tills vidare (: så veckan som kommer är min jobbvecka. Och nästa helg åker jag och kärlek till Umeå :D
Ska bli riktigt skönt att få komma bort en stund, även om det bara är över helgen.

Glömde nästan. I måndags var jag ner till Malin en sväng. Kom därifrån med en ny frisyr (:

Tror jag ska ta och försöka sova lite nu.. Känns som om det vore på tiden så jag avslutar detta med Fire on ice från i tisdags (:


1 kommentar:

Lämna ditt tassavtryck här (: