30 juni 2011

Onsdag

Idag var det jobb som gällde (:
Skulle ha jobbat 13.30 - 17.00 men det blev 13.30 - 18.10 istället. Men jag klagar inte, det blir lite mer pengar och mer tid med mina trevliga kollegor :D

Efter jobbet åkte jag och Andreas ut till Rebecca i Kauppinen och kollade på hennes söta valpar (: vi åkte främst ut för att kolla på söta lilla Google som eventuellt skulle bli våran nya familjemedlem. Hon var super gullig och jätte mysig.
Men på vägen hem kom klådan och väl hemma fick jag utslag.. Så.. Tyvärr så blir det ingen ny medlem i våran familj ännu på ett tag ):
Så, just nu känner jag mig rätt så väldigt nere.. Men nu vet jag iaf att det måste bli en "allergi vänlig" vovve den dagen vi skaffar en..
Tror jag ska försöka sova lite nu, får ta nya krafttag imorgon..
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: