18 juni 2011

Buzz - Tassimo

Min kära Tassimo maskin har äntligen kommit! (: Var och hämtade ut den i torsdags men blev så slut efter jobbet så jag har inte orkat skriva om det.

Nu står det iaf på sin plats i köket och jag är super nöjd!


Min favorit hittills är Latte Macchiato. Provade Cappuccinon imorse men jag vet inte, blev inte så förtjust i den. Gevalia Dark var riktigt god o
ch även Marabou chokladen, det fick bli en kopp varm choklad med hårdbrö macka nu på kvällen. (:
Imorgon på morgonen tänkte jag prova Gevalia Orginal och se hur den smakar.


Jag har velat ha en Tassimo maskin väldigt länge nu och blev väldigt glad när jag fick chansen att prova en via Buzzador.

Är du också sugen på att bli en Buzzador?
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är real_illusion)

1 kommentar:

  1. De finns en mörkare choklad oxå. Men den smakar typ som kakao. Deras te tycker jag du ska prova :-) de är riktigt gott.

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: