3 maj 2011

Tisdag

Nu har jag haft en lugn start på dagen, det var väldigt skönt. Klockan ringde åtta, ställde om den till halv nio. Sen har jag legat i soffan och kollat en massa dagsåpor som jag inte sett på länge. (:
Nu har jag fått i mig lite lunch och ska ta och börja med städningen.

Dagens att göra lista;
  • Plocka i ordning
  • Rensa bland alla grejer
  • Sätta upp tavlan i hallen
  • Damtorka
  • Damsuga
  • Skura
  • Rensa avloppet i duschen (USCH!)
  • Damsuga i soffan (nu när det kommer in så mkt grus är det lika bra)
När städningen är klar ska jag fixa lite grejer med mig själv också;
  • Träna lite
  • Måla naglarna så de är fina inför jobbet imorron
  • Plocka ögonbrynen (AJ!)
  • Raka benen så jag kan ha strumpbyxor imorron så jag slipper flyta bort
  • Laga nå gott till middag som jag kan få en matlåda av till imorron också
Så jag lär ha något att göra hela dagen skulle jag nog tro (:

1 kommentar:

  1. Snacka om energi! hur många timmar har du på ditt dygn? :) ge mig ge mig jag har fått höra att man tydligen endast har 24 timmar, konstigt det här hehehehe kram

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: