3 maj 2011

Klädinköp

Dagen har bestått av morgonkaffe på Unga Örnar med svärmor och Ann-Marie, besök på Mulligt och Gulligt där jag så klart hittade en tröja (den som syns på den dåliga bilden). Jag hade tur också, den var på rea plus att svärmor betalade för den :D en lunch på Thule gården hanns också med och lite handling på Coop och på ÖB.
Väl hemma igen har jag inte gjort så mkt, kollat lite på nätet och sånt. Jag har även gjort ett brev som ska skickas ut till de barn som var på Kojbyggarlägret förra året.
Under allt detta har jag även hostat en massa och då menar jag MASSOR! Typ varannan minut känns det som. Jag myser inte nå mer men hostan vill fan inte släppa. Inge roligt precis men tyvärr så finns det inte så mkt att göra åt det förutom att pimpla hostmedicin och det gör jag redan.
Imorgon står det storstädning på schemat, inge roligt men tyvärr ett måste. Ska ta en rensning samtidigt tänkte jag, kan också behövas.
Sen på onsdag är det jobb som gäller, ska bli trevligt (:
Näe, nu kolla klart på Armageddon och sen sova.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Stackars dig ! Krya på dig! Hosta verkar vara något som många går och dras med nu. Jobbar du för fullt nästa vecka? Tänkte jag är ledig om du vill hitt på nå?

    Älskar färgen på tröjan, kanske skulle gå dit själv och spana. Bara det att alltid när jag hittar något på MG så är det så dyrt ;)Vilken tur att du har en snäll svärmor =D Måste shoppa lite nya träningsskor idag. Försöker komma igång med F&S och då måste man ju ha nya skor ;)

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: