12 april 2011

Tisdag

Nu är jag inne på andra veckan på inskolningen och mer och mer börjar fastna känns det som.
Och gissa om jag är sugen på en ny telefon nu.. Har läst lite om alla olika det finns att välja på och jag tror jag har hittat en kandidat. (:
Det lutar mot en HTC Wildfire. Nån som har nå åsikter om den? Funderade först på en Iphone 4 och sen på en HTC Desire Z men nu har jag kommit fram till en Wildfire. Den verkar ha allt jag behöver, den har bra batteri tid, ett bra pris plus att den var jätte söt i rött. (: Kollade även på prisjakt.nu och den hade fått bra omdömen där.
Men det blir ju som inte en ny nu direkt så jag hinner ju som fundera lite till :D

Helgen som just passerat var relativt händelselös. Min feber ligger kvar och gnager så jag har typ bara sovit, vaknat och ätit lite och sedan somnat om igen. Har även känt mig totalt osocial, bland annat pga av febern men även eftersom det var en väldigt intensiv vecka. Jag ber om ursäkt till de som har försökt få tag på mig men jag har haft mobilen på ljudlöst hela helgen så att jag skulle få chans att vila upp mig. Och det behövdes verkligen.
Tror jag har varit väldigt fundersam också.. Imorgon skulle nämnligen min kära mor ha blivit 49 år gammal. ): Tror aldrig att saknade kommer att minska.. Det har nu gått nio år sedan mamma dog och visst, vissa dagar saknar jag henne mer men det är nog för att man tänker mer på det somliga dagar helt enkelt.
Tror jag iaf..

Näe, nu ska jag ta och bädda ner mig och försöka sova så jag är utvilad inför morgondagens äventyr.

Natti natt allihopa som har orkat läsa mitt inlägg! (lämna gärna ett tassavtryck när ni ändå är här)
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. jag har gjort en tårta.. ska tända ett ljus på den ikväll med pojkarna. sjunger åt dig oxå. crille säger jämt att hans mommo bor på månen. han har fått ett kort som hänger ovanför hans säng.. tycker de är viktigt att han vet vem som va han mommo. kram

    SvaraRadera
  2. Jag har ju en HTC Wildfire och är så nöjd. Den är lagom i storleken och har allt som är roligt. =) Köp köp!

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: