20 april 2011

Glädje (:

Om det är något jag gillar så är det när man kommer hem och upptäcker något trevligt. Idag är en sådan dag. När jag kom hem låg nämnligen mitt Buzzador paket på mattan och väntade på mig :D

Denna gång ska jag och 15 av mina vänner få prova Pepsodent White Now Ice Cool Mint. Jag får även prova en White System-tandborste :D

Pepsodent White Now ger resultat redan efter första borstningen då den åstadkommer en optisk effekt som gör att tänderna ser vitare och mer glänsande ut. Och genom en långvarig användning ger den gradvis mer whitening-effekt.
Om du vill läsa mer om Pepsodent White Now kan du gå in på;
www.pepsodent.se/tandkram/pepsodent_white_now

Ikväll ska jag börja med mitt test så jag återkommer med före och efter bilder :D
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: