6 april 2011

Fundulerar

Tänk vad mkt tankar som passerar genom ens huvud under en dag. Speciellt när man är ensam. Ligger just nu ensam i soffan då Andreas är i Uppsala. Visst, han kommer hem imorron så jag behöver bara vara ensam i natt.. Men jag vet redan nu att jag kommer ha jätte svårt att sova och det kommer att sluta med att jag somnar av utmattning på soffan. Jag hatar att sova ensam.. Det är för tyst.. Det är för tomt.. Det är ensamt..
Jag kommer att hinna fundera på allt mellan himmel och jord ikväll. Det vet jag. Så är det alltid. Så på sätt och vis kanske jag ändå inte är ensam. Vi provar på nytt.
Jag och mina tankar ligger här på soffan.. Räknas det som att jag inte är ensam då? Då kanske jag lyckas somna ändå om jag tänker så. Eller?
Jag tror nog att jag är lite, men bara liiiite, övertrött just nu. Iofs vore ju det inte så konstigt efter dessa två intensiva dagar. Näe, jag borde nog sluta skriva innan tankarna vandrar iväg alldeles för långt..

Fundulerar..
Vill.. Renovera badrummet.. Köpa en ny telefon.. Hitta en fotpall till myshörnan.. Lägga nytt golv i köket.. Köpa kläder.. Åka på semester.. Ha min kärlek här.. Etc.. Etc..
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: