13 mars 2011

Veckan som gått

Då har ytterligare en vecka passerat. Det har varit en rätt så händelserik vecka, har varit på Unga Örnar och hjälp till med lovaktiviteterna. Kom också fram till att jag aldrig vill jobba på ett dagis.. Fy f*n vilken ljudnivå det var på dessa ungar!
I tisdags hann jag äntligen vara ner till Malin en sväng också, känns som att vi umgås alldeles för lite nu för tiden.. Men när man bor på motsatta sidor av stan kan det lätt bli så ibland. Så då får man ta vara på de stunder man får tillsammans istället. (:
Igår var det namnkalas för lilla Tuva-Lisa som gällde. Linda och Jonas (och deras hjälpredor) hade gjort ett jätte fint och lyckat kalas för tösen. Det bjöds på sallad, fika och en massa fina dikter. (:
Denna dagen (idag alltså) börjades med tvättstuga, ett ont måste. Sedan pluggande i väntan på att springa ner. Lär sitta här och plugga resten av kvällen så nu vet ni var jag finns iaf. (:

Imorgon börjar närma sig med stora steg. Mycket som ska göras imorgon. Många frågor som ska få svar. Och så klart mitt inbokade efterlängtade möte också. Hoppas nu bara att Malin har tid att följa med mig. (:
Tisdag lär spenderas med näsan i böckerna, lika så onsdag, torsdag och fredag. Men dock inte lördagen. Då blir det tåg till Sunderbyn för Unga Örnar Norrbottens årsmöte. Blir kvar där över natten också. På söndagen blir det hemresa.
Väl hemma blir det att packa om väskorna för på måndagen bär det av till Stockholm istället. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: