17 mars 2011

Torsdag

Just nu känns det inte som att man är den bästa på att uppdatera här precis. Men det är väl så ibland. Ibland har man tid.. Ibland inte.. Ibland har man orken.. Ibland inte.. Ibland har man någe att skriva om.. Ibland inte..

Det är rätt så mkt som händer just nu. En hel del som jag inte direkt orkar skriva om här känns det som.
Just nu låter jag bara dagarna passera och hoppas att jag också följer med kan man nog säga. Kanske inte säger er så mkt men så är det iaf.
Kan ha med det att göra, att det händer så mkt, att jag inte har haft nån ork att uppdatera. Men jag vet faktiskt inte. Tyvärr.

Finns så mkt måste och vill men det är väl så också ibland. Orkar inte direkt med alla måsten men ibland har man inget val verkar det som. Det händer ändå.
Gäller bara att orka vara kvar när det händer och klara av att ta sig igenom det. Men det gör jag. Sen om det blir ett helhjärtat engagemang eller inte är ju en annan sak. Men det blir nog bättre snart, hoppas jag iaf.

Väntar på en del svar som jag hoppas ska komma snart och så får vi se vart allt hamnar och hur (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: