25 februari 2011

Fredag

Idag har jag inte gjort så jätte mkt hittills. Har promenerat ner till Unga Örnar i stormen. Varit på Thulegården och ätit lunch, mkt mumsigt, dom hade tacobuffe (:
Just nu sitter jag i stadshuset och avnjuter en cola (blev så glad när jag såg att de hade glasflaskor, finns det nå bättre?!) och väntar på min svärmor som skulle justera något protokoll. Efter det blir det en tur ner till Coop och sedan hem och fortsätta plugga. Men ikväll blir det en paus igen för middag på Bishops Arms. Andreas skulle dit med några från jobbet så jag passar på att följa med och kollar in hur det är.
Nu är även en resa inbokad. 21a mars åker jag ner till Stockholm och hälsar på. Farmors begravning är den 25e så jag passar på att åka ner lite tidigare för att hälsa på pappa och dom. Ska bli roligt att träffa dom igen. Har inte träffat min lillasyster sedan 2005 nu så det är på tiden. Och pappa fru har jag inte träffat alls ännu så det ska bli roligt. Sedan finns det ju även en del stockholmare som jag inte träffat på ett bra tag som jag ska försöka hinna med att träffa. Tänkte även försöka hinna med lite kulturbesök när jag ändå är där. Finns ju en del museeum i Stockholm som jag ännu inte besökt så. Jag kommer ju åka ner när det är vanlig vecka så jag ska passa på att göra lite sånt på dagtid tänkte jag. Sedan är jag ju även väldigt sugen på 3D-bio då det inte finns här, får se om jag hinner med det också och om jag får med mig någon. (:
Näe, nu ska jag fortsätta att njuta av min cola :D
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: