1 februari 2011

Cliniderm

Nu är Cliniderm-tävlingen avslutad! :D
Jag fick in 47 tävlingsbidrag och jag kan då säga att det inte var lätt att välja ut fyra vinnare från dessa. Men nu är det klart i alla fall.

Vinnare;

Trollet Sahlén
"Troll tänkte: Tusan! Torr trollkind! Tror tvål trixar till Troll torr! Troll tursam! Tihi!"

Henna Kostet
"Varför jag vill vinna är för att jag har super känslig hud och när jag bor här uppe i kalla Kiruna så blir den extra känslig, hade varit super om man hittade produkter som passar för detta klimat!"

Evelina Mikko
"Jag vill vinna för att jag vill verkligen testa om produkterna håller min hud fräsch en hel dag på jobbet. Jobbar både inom- och utomhus och tycker att huden i slutet av dagen blir just blank och tråkig."

Göril Isaksen
"Jag vill gärna pröva något som kan hjälpa min Hy! Jag har stora problem med vinterns hårda kyla och blir lätt torr i ansiktet på vissa platser sen har jag i tillägg till det även mycket finnar på mina t-soner. Så min hy är blandad och det är svårt att hitta en kräm som hjälper för båda mina problem. Jag är mycket nyfiken på att pröva just cliniderm och har stora förhoppningar om dess effekter."

Vinnarna kommer att meddelas personligen.

Tack till alla som har tagit sig tid till att tävla och hoppas att ni ändå väljer att prova Cliniderms produkter! Och tack till Buzzador för att jag fick chansen att prova Cliniderm och lotta ut dessa paket på min blogg.

Vill du få chansen att prova olika saker via Buzzador? Klicka här och följ instruktionerna! Ange mitt användarnamn som referens: real_illusion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: