3 januari 2011

Dag 08 – Ett ögonblick som förändrade allt

Blev inte att följa dagarna då det blev så mkt där i december men nu ska jag försöka igen så jag fortsätter där jag slutade. (:

Det som förändrade mitt liv mest måste vara den dagen då mamma dog. Allt vändes upp och ner då. Finns många tillfällen då jag har tänkt "om inte mamma hade dött så kanske det inte skulle ha blivit så här", men då hade jag inte heller blivit den person jag är idag. Hade inte mamma dött och jag inte hade flyttat till pappa så hade jag inte upplevt det jag upplevde i Stockholm och då hade jag inte upplevt det jag upplevde i Katrineholm och då hade jag inte flyttat tillbaka till Kiruna och då hade jag inte träffat Andreas och då hade inte jag suttit här nu.
Så..
Det är händelser som dessa som har format mig till den jag är idag och visst, hade jag fått välja hade jag självklart valt att ha mamma tillbaka men man kan inte välja så..

2 kommentarer:

  1. Nä å då hade du inte suttit å tampas med att få en syl i vädret i syjunts-gänget! ;)
    tack igen för en fiiiiin syjunta! <3
    Jösses vad vi kan tjöta! Hahaha!

    SvaraRadera
  2. de är helt rätt tanke gång :) jag brukar oxå tänka tänk om väldigt ofta. men hade mamma levt så hade jag inte fått varken crille eller mogge eller gift mig med micke. så vi har klarat oss bra ändå vi två :) fast tänk om allt kunde vara som de är nu o mamma ändå levt. de skulle va guld de :) hoppas du haft en härlig jul. kram stora syster

    SvaraRadera

Lämna ditt tassavtryck här (: