25 december 2010

Sms från Soppero

Fick bland annat denna bok i julklapp i år. Den kan jag verkligen rekommendera till andra. (: Började läsa den tidigare idag och kunde inte alls lägga ifrån mig den. Så nu när vi kom hem var jag bara tvungen att läsa sista kapitlet också. :D
Men jag väntar nog tills imorgon iaf innan jag börjar med den andra jag fick som hon skrivit, Hej vacker, fortsättningen på Sms från Soppero.
Fick även Den lilla fången, började läsa den igår när vi gick och la oss och jag kunde bara inte sluta läsa. Kunde inte lägga ifrån mig den så det blev att jag läste klart den igår. Om man klarar av lite "värre" böcker som dessutom är verklighetsbaserade så kan jag även rekommendera denna.
Sedan fick jag äntligen mitt Humanity armband :D, presentkort på Lindex och på Kappahl, vantar, örhängen, te, te-sil, nagellack och dekorer, en ljusstake, en ring, ett pennskrin med pennor och sånt, ett block, en kalender, Silent Hill till nintendot, ett linne, en tröja, en flaska Baileys och en biobiljett. Sedan som gemensam julklapp fick jag och Andreas en lott, presentkort på Elkedjan, nu kan vi köpa våra hallampor (: och så fick vi ett ostset och presentkort på Jysk. 
Jag tror att jag fick med allt nu. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ditt tassavtryck här (: